Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Myrthe en Lisa - WaarBenJij.nu Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Myrthe en Lisa - WaarBenJij.nu

Bangkok

Door: Myrthe en Lisa

Blijf op de hoogte en volg Myrthe en Lisa

06 Juli 2015 | Thailand, Bangkok

Dag 1,

Na een lange reis zijn we gisteren aangekomen in Bangkok. Toen we met het busje naar het hotel werden gebracht, belandde we in een grote chaos op de weg. Vervoermiddelen kwamen van alle kanten op ons af. 'S avonds zijn we met de hele groep uit eten geweest bij een Thais restaurant. Toen wij door de straten liepen werden we van alle kanten benaderd door verkopers en soms was het erg moeilijk om van ze af te komen.....

Dag 2,

'S ochtends begonnen we de dag door nog even Bangkok in te gaan. Onderweg kwamen we allemaal slapende mensen op straat tegen, ook zagen we veel straathonden. Smiddags gingen we een fietstocht van 5 uren maken, waar we ontzettend veel dingen hebben gezien!
We begonnen in het centrum van Bangkok waar we door alle kleine straatjes fietsten, daarna gingen we met een longtailboat door de clongs van Bangkok. Wat heel bizar was, is dat de huizen daar allemaal gebouwd zijn op palen, soms wel 4 meter hoog. De boot bracht ons naar west-Bangkok waar ipv huizen veel groen was. We fietsten door een soort jungle waar allerlei armoedige huisjes stonden en het smalle paadje, waar we over moesten fietsen, leidde ons af en toe door de huizen heen. Onderweg werden we erg enthousiast begroet, iedereen lachte en zwaaide en kinderen wilden graag een high-five van ons hebben. Als we het over de dieren hebben, zijn we er vandaag veel van tegengekomen zoals slangen en varanen waarvan wij eerst dachten dat het krokodillen waren hahaha

• 06 Juli 2015 - 18:38

Nicole:

Hi Myrthe en Lisa,

Ontzettend leuk om jullie zo te kunnen volgen! Direct de eerste dag in de chaotische drukte van Bangkok beland... Wauw dat is vast een omschakeling!
    Geniet van de mooie dingen en pas goed op :-)

Kijk uit naar jullie volgend verslag!
    Bāy Nicole

• 06 Juli 2015 - 20:37

Oma Walstra:

Dag lieve Lies en Myrthe.

Wat leuk om jullie verslag te lezen. Jullie zijn nu in een heel andere wereld, wel even wennen
    zien jullie het al voor je dat de mensen door jullie huizen zouden fietsen!?
    De foto's geven al een aardig beeld van wat jullie beleven.
    Geniet met volle teugen, en ook wij kijken uit naar jullie volgende belevenis!

Liefs van,
    Opa en Oma.

• 06 Juli 2015 - 22:45

Jelly:

Wat schrijven jullie leuk over wat jullie beleven! Ben benieuwd wat morgen jullie brengt. Misschien dan wel een echte krokodil.

• 07 Juli 2015 - 16:53

Marrit En GJ:

Wij vinden het leuk! Groetjessss.