Onderweg naar Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Myrthe en Lisa - WaarBenJij.nu Onderweg naar Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Myrthe en Lisa - WaarBenJij.nu

Onderweg naar Bangkok

Door: Lisa en Myrthe

Blijf op de hoogte en volg Myrthe en Lisa

17 Juli 2015 | Thailand, Bangkok

Dag 11

Vanochtend hebben we uitgeslapen in Chiang Mai, en zijn we 's middags naar de tempels in de binnenstad van Chiang Mai geweest.
Eind van de middag zijn we naar het station gegaan en namen we de nachttrein naar Bangkok. We gingen onder andere kaarten met leeftijdsgenoten en toen kregen we te horen dat we illegaal bezig waren omdat kaarten dus verboden is in Thailand....

Dag 12

We werden na een nacht slecht slapen om 5 uur al wakker geschreeuwd door een werknemer in de trein. We gingen ontbijten en na een uur vertraging konden we eindelijk de trein uit!
Toen belandde we met de busjes midden in de drukte van het verkeer van Bangkok. Vandaag zijn we met mensen uit onze groep naar het grand palace (koningshuis) geweest en naar de grote boeddha: what pho. Het was gigantisch groot en heel mooi en kleurrijk om te zien.
'S avonds zijn we sprinkhanen gaan eten met patrick en kirstin. Heeel vreemd was het haha, maar de smaak viel ons alles mee.
Daarna zijn we uit eten geweest bij een heel leuk restaurantje en daarna zijn we Bangkok nog in geweest.

Dag 13

Vandaag gingen we ons eerst uitchecken in het hotel in Bangkok. Daarna zijn we naar een megagroot winkelketen (MBK) geweest. Daar zijn we lekker gaan winkelen. Toen wij een tuktuk terug wilde nemen naar ons hotel, belandde we in een grote chaos. Na een paar meter te hebben gereden, bleek onze chauffeur niet te weten waar we heen moesten. Uiteindelijk zijn we afgezet bij een straat en hebben we de rest naar ons hotel gelopen.
Nu zitten we in het hotel in de lobby en gaan we zometeen vertrekken naar de nachttrein. Die brengt ons naar het zuiden en vanaf daar nemen we de boot naar de eilanden.
Op de eilanden zullen we niet meer om de twee dagen maar per eiland een blog schrijven.

• 23 Juli 2015 - 10:57

Richard:

Dag Myrthe (en Lisa),
    Wat een mooie vakantie beleven jullie en wat leuk om ons een klein beetje mee te nemen in het land en jullie belevenissen.
    Veel plezier nog de komende dagen en een goeie reis!
    Groetjes van de Prinsjes