DE EILANDEN!!! - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Myrthe en Lisa - WaarBenJij.nu DE EILANDEN!!! - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Myrthe en Lisa - WaarBenJij.nu

DE EILANDEN!!!

Blijf op de hoogte en volg Myrthe en Lisa

23 Juli 2015 | Thailand, Ko Samui

Ko Pha Ngan

Na een bootreis van 3 uren kwamen we aan op Ko Pha Ngan, een schitterend eiland met mooie stranden en een helderblauwe zee. Alle koffers werden geplaatst op EEN pickup truck (onze groep bestaat uit 24 man!!). Deze koffers werden vastgemaakt door slechts 2 touwen. Iedereen zag aankomen dat dit mis zou gaan. En jahoor, dit gebeurde uitgerekend bij Myrthe's koffer, die met snelheid van de truck afviel. Gelukkig was alleen het handvat gebroken en heeft het resort de hele koffer vergoed.
Tijdens het verblijf op het eiland hebben we een dagtour gedaan, waarbij we gingen snorkelen en kayakken. Tijdens het snorkelen hebben we prachtige vissen gezien in alle kleuren. Het kayakken vond plaats in een baai en we hebben het allebei niet droog kunnen houden. Na deze dag was iedereen helemaal verbrand, omdat de zon hier ontzettend fel is.
's avonds bezochten we telkens een bar, waar het erg gezellig was. De eerste avond werden we verrast met een vuurshow op het strand.
We hebben ontzettend genoten van het magische uitzicht en ons resort, wat direct aan het strand lag!!!

Ko Samui

Vanaf Ko Pha Ngan hebben we de boot genomen naar Ko Samui, een iets groter eiland dan Ko Pha Ngan. Ons resort ligt aan een prachtig strand met een mooi zwembad erbij.
Het nachtleven op dit eiland gaat er soms vreemd aan toe en er zijn veel shemales te vinden. Soms wordt er van alle kanten aan je getrokken door thaise mensen en ze willen dan ook graag met je op de foto.
Het was een leuke ervaring en we hebben ons erg vermaakt.
We gaan morgen met de nachttrein richting Bangkok en zo gaan we langzaam beginnen aan onze terugreis naar Nederland!